Skip directly to content

marrybruno

Member Profile

marrybruno's picture
Member name: 
marrybruno
State: 
michigan
Hobbies: 
singing, drawing, taking pictures
Favorite Bands: 
holigans
Country: 
United States
Name: 
molly
Favorite Bruno Mars Song: 
who is, runaway baby but i really just love them allllll
Best Bruno Mars Live Experience: 
none :,(
Favorite Bruno Mars Lyric: 
THERES ONLY ONE CARROT AND THEY ALL GOTTA SHARE IT XD XD XD
If You Met Bruno Mars, What Would You Want To Tell Him?: 
i love u your awesome and uh i lost my number can i get yours ha
User comments: 

Comments

StarsBrighten's picture

im good thanks :)
how long have you been on here?

StarsBrighten's picture

hey :)
how are you?

TheHawaiianLion101's picture

hey... i tried emailing you and it kept saying it was failed... do you have another email or did you maybe type it in wrong? idk but it wont let me send it to you

BrunoLovelyFan's picture

Lol!! thank you sweetie :D

BrunoLovelyFan's picture

I am 24 but will be 25 next sunday :D

BrunoLovelyFan's picture

Hahahaha!! I told him to put "Big Daddy" up ;)

BrunoLovelyFan's picture

Chapter 33: http://www.brunomars.com/forums/3c1647-beautiful-nightmare-chapter-33/

this will be the last chapter until after tuesday gonna be in PR so enjoy hoolies!! :D

alexipooh's picture

lol yeah!!

I_LovesBruno23's picture

hii!! :D

BrunoLovelyFan's picture
BrunoLovelyFan's picture

Thank You hoolie :D Chap 20 on it's way XD

Wawan's picture

hey you back ! :)

Sim mars96's picture

no problem!
yea it was awsome!
x

reda's picture

hey! i saw ur comment so yea im fine thanks! and wow, awesome! (about ur birthday :D)

Taylor Marz Sarz's picture

O thats cool, i live in Kansas

Taylor Marz Sarz's picture

Soo Molly, what state do u live in???

marrybruno's picture

cool

BrunoLovelyFan's picture

yeah that's phil :D

marrybruno's picture

SOUR CREAM AND ONION LOVE THE WAY U TASTE HAHAHA

marrybruno's picture

listening to runaway baby

marrybruno's picture

i love bruno mars

Pages